Veelgestelde vragen

Verzending

Hoelang duurt de verzending?

De levertijden verschillen per product. Check altijd de productpagina voor de meest actuele verzendtijden.

Geschatte levertijden op dit moment:

Telefoonhoesjes: 1-3 werkdagen
Puzzels: 3-5 werkdagen
Mokken: 5-7 werkdagen
Hawaii shirts: Ongeveer 2 weken
Zwembroeken: Ongeveer 2 weken
Onderbroeken: Ongeveer 2 weken
Deurmatten: Ongeveer 2 weken
Pyjama's: Ongeveer 2 weken
Dekens: Ongeveer 1-2 weken

T-shirts met 1 opdruk aan voorzijde: 5-7 werkdagen
Hoodies met 1 opdruk aan voorzijde: 5-7 werkdagen
Sweaters met 1 opdruk aan voorzijde: 5-7 werkdagen
Truien met print over hele trui: Ongeveer 2-3 weken
Wijnglazen: 5-7 werkdagen
Canvassen en acrylglazen: 5-7 werkdagen
Bucket hats: Ongeveer 2 weken

Kussenslopen: Ongeveer 1-2 weken
Badpakken en badpakken: Ongeveer 1-2 weken
Leggings: Ongeveer 1-2 weken
Sieraden: Ongeveer 1-2 weken
Handdoeken: Ongeveer 2 weken

De aangegeven verzendtijden zijn van toepassing voor Nederland en België. Naar andere landen kunnen de verzendtijden afwijken.

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?


De verzendkosten zijn €4,95 en boven de €75 gratis!

Buiten Nederland of België bestellen?
-Voor de gehele EU + Noorwegen, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk geldt €4,95 en boven de €75 gratis!
-Voor de Verenigde Staten, Canada, Australië en Nieuw-Zeeland zijn de verzendkosten €7,95.
-Voor alle overige landen zijn de verzendkosten €9,95.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan! Klik hier om je bestelling te volgen. Wanneer je bestelling verzonden is, ontvang je van ons een e-mail met daarin het trackingnummer en andere relevante details.

 

Ik was niet thuis, mijn bestelling is afgeleverd bij een afhaalpunt. Maar welk afhaalpunt is het?

De tracking die je in je mail krijgt laat zien dat je pakket bij een afhaalpunt is afgeleverd, maar soms niet bij welke. Je ontvangt hiervoor een apart bericht: vaak per e-mail (check ook je spam en ongewenste mail), soms per SMS-bericht en soms een briefje in de brievenbus, afhankelijk van het postbedrijf.

Heb je helemaal geen berichtje gehad? Check met welke vervoerder jouw pakket is verstuurd en ga naar de website van die desbetreffende vervoerder. Voer jouw trackingscode en postcode in en je zult zien waar je pakketje ligt!

Hieronder een aantal trackingwebsites van vervoerders waar wij gebruik van maken:

DHL:

Voorbeeld trackingnummer: CB123456789DE

Voor Nederland: klik hier.
Voor België: klik hier.

Asendia Premium Goods Mailbox Delivery:

Voorbeeld trackingnummer: DJ0000012345

Voor Nederland en België: klik hier.

Latvian Postal Services Standard Trackable (Wordt verzorgd door Post NL):

Voorbeeld trackingnummer: LY123456789LV

Voor Nederland: klik hier.
Voor België: klik hier.

 

DPD:

Voorbeeld trackingnummer: 01234567891234

Voor Nederland: klik hier.
Voor België: klik hier.

 
Overig:

In een enkel geval maken wij ook gebruik van andere vervoersbedrijven, je kunt de website dan zelf op zoeken óf stuur ons een bericht via: info@iedereenblij.nl

 

Bevestigingsmail

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Wij sturen altijd een bevestigingsmail na elke bestelling. Meestal ontvang je deze binnen 1 minuut na het betalen. Check ook je ongewenste mail. Heb je na 15 minuten wachten nog steeds geen mail ontvangen? Dan zit er misschien een spelfout in je e-mailadres of is er iets anders misgegaan. Stuur ons een mail op info@iedereenblij.nl en we helpen je graag verder. 

 

In de bevestigingsmail en/of bestelling statuspagina zie ik een afbeelding waar niet mijn eigen foto en/of tekst opstaat. Klopt dit wel?

Wij tonen meestal standaard product foto's met standaard voorbeelden in bevestigingen. Als jij alles goed hebt ingevuld op de product pagina, dan krijg jij gegarandeerd het juiste product thuis. Geen zorgen dus!

  

Bestellen en personaliseren

Waar moet ik op letten bij het bestellen?

Teksten

Gebruik bij gepersonaliseerde teksten geen symbolen of emojis en alléén letters uit het Latijnse alfabet (Dus Nederlands, Engels etc..) Vreemde tekens worden niet of mogelijk verkeerd geprint!

Foto's

Let erop dat je bij gepersonaliseerde producten met foto's alleen scherpe en goed belichte foto's gebruikt. Wij accepteren in principe alle foto's, maar het kan een ongewenst resultaat geven als je te donkere of onscherpe foto's gebruikt.

Laatste check

Klik altijd even op "Voorbeeld" voordat je een item toevoegt aan je winkelmandje, zo kun je nog een laatste keer checken of alles er goed uitziet. Dit kun je later namelijk niet wijzigen!

Het lukt niet om een foto te uploaden, wat nu?

Het uploaden van een foto kan tot 30 seconden duren. Gebeurt er niks? Wacht dan nog eens 30 seconden. Gebeurt er nog steeds niks? Probeer het dan opnieuw met een andere webbrowser of een ander apparaat. Als je er niet uitkomt, neem dan gerust contact met ons op via info@iedereenblij.nl - We helpen je graag!

 

De achtergrond van mijn foto verdwijnt niet automatisch, wat nu?

Bij sommige van onze producten is het de bedoeling dat bij de foto die je uploadt, de achtergrond automatisch verdwijnt. Gebeurt dit niet? Probeer de foto dan opnieuw bij te snijden. Doe dit zo goed mogelijk, dus zorg dat er zo min mogelijk onnodige achtergrond opstaat, maar snijd natuurlijk geen belangrijke delen van de foto af. Verdwijnt de achtergrond nog steeds niet? Dan kan het zijn dat je foto niet duidelijk genoeg is. Probeer eens een andere foto en kijk of het dan wel werkt. Als het nog steeds niet werkt kun je ons altijd een bericht sturen via info@iedereenblij.nl en dan helpen we je graag verder!

 

Betalen

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?

We hebben de volgende betaalmogelijkheden: iDeal, Bancontact, Creditcard (Visa, Mastercard, American Express), Paypal, Klarna, KBC/CBC, Belfius, Apple Pay, Google Pay, Sofort en Shop Pay.

 

Kan ik achteraf betalen?

Ja, gebruik hiervoor de betaalmethode "Klarna".

 

Problemen met bestellingen

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wij zullen altijd proberen je te helpen als je iets wilt aanpassen, echter kunnen wij niks garanderen. Wij gaan zo snel mogelijk aan de slag met je bestelling nadat deze is geplaatst. Dit zorgt ervoor dat jij je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt, maar laat weinig ruimte over voor aanpassingen. We vragen je daarom om altijd goed te checken of alles er goed uitziet voordat je de bestelling plaatst!

 

Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?

Wij verpakken onze producten zo goed mogelijk, maar helaas hebben wij geen invloed op de manier waarop de postbode omgaat met het pakket. Daarom komt het heel af en toe wel eens voor dat bijvoorbeeld een mok kapot arriveert. Geen zorgen, stuur ons een bericht via info@iedereenblij.nl en wij sturen je zo snel mogelijk kosteloos een nieuw product!

 

Kan ik retourneren?

Als je een verkeerd, kapot of onvolledig product hebt ontvangen zullen wij je kosteloos een nieuw product toezenden! ✅

Wil je om een andere reden retourneren? Wij kunnen de door jou bestelde gepersonaliseerde producten niet meer opnieuw verkopen, ze zijn immers speciaal voor jou gemaakt en dus uniek. Voor deze producten geldt dan ook een uitzondering op de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter kijken we altijd mee naar een passende oplossing. Wij zijn pas blij als jij dat ook bent! 

 

Overige vragen

Voor overige vragen kun je contact opnemen met info@iedereenblij.nl - We helpen je graag! 😀