Verzending & retours

Hoelang duurt de verzending?

De levertijden verschillen per product. Check altijd de productpagina voor de meest actuele verzendtijden.

Geschatte levertijden:

Telefoonhoesjes: 1-2 werkdagen
Glazen en mokken:
 3-6 werkdagen
Canvassen, acrylglas en puzzels: 3-6 werkdagen
Dekens, kussenslopen en handdoeken: Ongeveer 1-2 weken
Deurmatten:
 Ongeveer 1-2 weken
Sieraden en kersthangers: Ongeveer 1-2 weken
Hoodie dekens: Ongeveer 2-3 weken
(Kerst)truien met print over hele trui: Ongeveer 2 weken
T-shirts, sweaters en hoodies met 1 opdruk aan voorzijde: 3-6 werkdagen
Hawaii shirts en zwembroeken: Ongeveer 2 weken
Badpakken en bikni’s: Ongeveer 2-3 weken
Leggings en joggingsbroeken: Ongeveer 2-3 weken
Pantoffels, slippers en sokken: Ongeveer 2-3 weken
Pyjama’s, ondergoed: Ongeveer 2 weken
Mutsen en bucket hats: Ongeveer 2 weken

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?


De verzendkosten voor Nederland en België zijn €4,95 en boven de €75 gratis!


Buiten Nederland of België bestellen?
-Voor de gehele EU + Noorwegen, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk geldt €4,95 en boven de €75 gratis!
-Voor de Verenigde staten, Canada, Australië en Nieuw-Zeeland zijn de verzendkosten €7,95.
-Voor alle overige landen zijn de verzendkosten €9,95.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan! Klik hier om je bestelling te volgen. Wanneer je bestelling verzonden is, ontvang je van ons een e-mail met daarin het trackingnummer en andere relevante details.

 

Ik was niet thuis, mijn bestelling is afgeleverd bij een afhaalpunt. Maar welk afhaalpunt is het?

De tracking die je in je mail krijgt laat zien dat je pakket bij een afhaalpunt is afgeleverd, maar soms niet bij welke. Je ontvangt hiervoor een apart bericht: vaak per e-mail (check ook je spam en ongewenste mail), soms per SMS-bericht en soms een briefje in de brievenbus, afhankelijk van het postbedrijf.

Heb je helemaal geen berichtje gehad? Check met welke vervoerder jouw pakket is verstuurd en ga naar de website van die desbetreffende vervoerder. Voer jouw trackingscode en postcode in en je zult zien waar je pakketje ligt!

Hieronder een aantal trackingwebsites van vervoerders waar wij gebruik van maken:

PostNL: Klik hier
Voorbeeld trackingnummer: 3SXEKJ012345678

Bpost (België): Klik hier
Voorbeelden trackingnummer:
LF012345678FR
LD012345678BE
LS012345678CH

DPD (NL): Klik hier
Voorbeeld trackingnummer: 01234567891011

DPD (België): Klik hier
Voorbeeld trackingnummer: 01234567891011

DHL: Klik hier
Voorbeeld trackingnummer: 3SWLT0123456789

UPS: Klik hier
Voorbeeld trackingnummer: 101234567891234567

Colis Privé (België): Klik hier
Voorbeeld trackingnummer: Q10012345678B1000

GLS: Klik hier
Voorbeeld trackingnummer: 123456789101

Cirro: Klik hier
Voorbeeld trackingnummer: CINL0123456789101

Bringly: Klik hier
Voorbeeld trackingnummer: BR123456
Let op: de tracking is pas accuraat vanaf het moment dat het pakketje daadwerkelijk bij Bringly is!

Peddler: Klik hier
Contact opnemen met Peddler via mail: helpdesk@peddler.com
Voorbeeld trackingnummer: P200111111123456789

Overig: In een enkel geval maken wij ook gebruik van andere vervoersbedrijven, je kunt de website dan zelf op zoeken óf stuur ons een bericht via: info@iedereenblij.nl

 

Kan ik retourneren?

Als je een verkeerd, kapot of onvolledig product hebt ontvangen zullen wij je kosteloos een nieuw product toezenden! ✅

Wil je om een andere reden retourneren? Wij kunnen de door jou bestelde gepersonaliseerde producten niet meer opnieuw verkopen, ze zijn immers speciaal voor jou gemaakt en dus uniek. Voor deze producten geldt dan ook wettelijk gezien een uitzondering op de bedenktijd van 14 dagen die normaal gesproken geldt bij verkoop op afstand. Echter kijken we altijd mee naar een passende oplossing. Neem daarom gerust contact op met info@iedereenblij.nl als je niet tevreden bent. Wij zijn pas blij als jij dat ook bent!