Verzending & retours

Hoelang duurt de verzending?

De levertijden verschillen per product. Check altijd de productpagina voor de meest actuele verzendtijden.

Geschatte levertijden op dit moment:

Telefoonhoesjes: 1-3 werkdagen
Puzzels: 3-5 werkdagen
Mokken: 5-7 werkdagen
Hawaii shirts: Ongeveer 2 weken
Zwembroeken: Ongeveer 2 weken
Onderbroeken: Ongeveer 2 weken
Deurmatten: Ongeveer 2 weken
Pyjama's: Ongeveer 2 weken
Dekens: Ongeveer 1-2 weken

T-shirts met 1 opdruk aan voorzijde: 5-7 werkdagen
Hoodies met 1 opdruk aan voorzijde: 5-7 werkdagen
Sweaters met 1 opdruk aan voorzijde: 5-7 werkdagen
Truien met print over hele trui: Ongeveer 2-3 weken
Wijnglazen: 5-7 werkdagen
Canvassen en acrylglazen: 5-7 werkdagen
Bucket hats: Ongeveer 2 weken

Kussenslopen: Ongeveer 1-2 weken
Badpakken en badpakken: Ongeveer 1-2 weken
Leggings: Ongeveer 1-2 weken
Sieraden: Ongeveer 1-2 weken
Handdoeken: Ongeveer 2 weken

De aangegeven verzendtijden zijn van toepassing voor Nederland en België. Naar andere landen kunnen de verzendtijden afwijken.

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?


De verzendkosten voor Nederland en België zijn €4,95 en boven de €75 gratis!


Buiten Nederland of België bestellen?
-Voor de gehele EU + Noorwegen, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk geldt €4,95 en boven de €75 gratis!
-Voor de Verenigde staten, Canada, Australië en Nieuw-Zeeland zijn de verzendkosten €7,95.
-Voor alle overige landen zijn de verzendkosten €9,95.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan! Klik hier om je bestelling te volgen. Wanneer je bestelling verzonden is, ontvang je van ons een e-mail met daarin het trackingnummer en andere relevante details.

 

Ik was niet thuis, mijn bestelling is afgeleverd bij een afhaalpunt. Maar welk afhaalpunt is het?

De tracking die je in je mail krijgt laat zien dat je pakket bij een afhaalpunt is afgeleverd, maar soms niet bij welke. Je ontvangt hiervoor een apart bericht: vaak per e-mail (check ook je spam en ongewenste mail), soms per SMS-bericht en soms een briefje in de brievenbus, afhankelijk van het postbedrijf.

Heb je helemaal geen berichtje gehad? Check met welke vervoerder jouw pakket is verstuurd en ga naar de website van die desbetreffende vervoerder. Voer jouw trackingscode en postcode in en je zult zien waar je pakketje ligt!

Hieronder een aantal trackingwebsites van vervoerders waar wij gebruik van maken:

DHL:

Voorbeeld trackingnummer: CB123456789DE

Voor Nederland: klik hier.
Voor België: klik hier.

Asendia Premium Goods Mailbox Delivery:

Voorbeeld trackingnummer: DJ0000012345

Voor Nederland en België: klik hier.

Latvian Postal Services Standard Trackable (Wordt verzorgd door Post NL):

Voorbeeld trackingnummer: LY123456789LV

Voor Nederland: klik hier.
Voor België: klik hier.

 

DPD:

Voorbeeld trackingnummer: 01234567891234

Voor Nederland: klik hier.
Voor België: klik hier.

 
Overig:

In een enkel geval maken wij ook gebruik van andere vervoersbedrijven, je kunt de website dan zelf op zoeken óf stuur ons een bericht via: info@iedereenblij.nl

 

Kan ik retourneren?

Als je een verkeerd, kapot of onvolledig product hebt ontvangen zullen wij je kosteloos een nieuw product toezenden! ✅

Wil je om een andere reden retourneren? Wij kunnen de door jou bestelde gepersonaliseerde producten niet meer opnieuw verkopen, ze zijn immers speciaal voor jou gemaakt en dus uniek. Voor deze producten geldt dan ook wettelijk gezien een uitzondering op de bedenktijd van 14 dagen die normaal gesproken geldt bij verkoop op afstand. Echter kijken we altijd mee naar een passende oplossing. Neem daarom gerust contact op met info@iedereenblij.nl als je niet tevreden bent. Wij zijn pas blij als jij dat ook bent!